سلام به همراهان عزیز
از اونجا که این روزها اکثریت ماها در قرنطینه اجباری خانگی هستیم بهتر دیدیم که توی کانالمون منتخبی از بهترین فیلم ها، کتاب ها و موسیقی های ایران و دنیا رو بزاریم... که هیچ چیز در این روزها بهتر از فیلم دیدن و کتاب خواندن و موسیقی گوش دادن نیست...
ایشاله همتون سلامت و شاد باشید

 

photo_2020-03-04_11-07-08

فیلم Marriage Story_ 2019

این فیلم نگاه دلسوزانه‌ی نوآ بامباک به ازدواج و نگه داشته جمع خانواده کنار هم را به تصویر می‌کشد ، زمانی که مشکلاتی کوچک خانواده‌ای را درگیر چالش‌های سختی در زندگی‌شان می‌کند ، آنها باید تلاش خود را برای رهایی از شرایط سخت بکنند و…
بازیگران: : Adam Driver,Scarlett Johansson,Julia Greer,Wallace Shawn,
لینک دانلود فیلم Marriage story

دانلود رمان کوری

رمانی از ژوزه ساراماگو که نخستین بار در سال ۱۹۹۵ منتشر شد. ساراماگو که در سال ۱۹۹۸ جایزهٔ نوبل ادبیات را به‌دست‌آورد در این رمان از کوریِ آدم‌ها سخن گفته‌است.

دانلود باباگوریو
اثر هونوره دوبالزاک

دانلود اوپرای عروسگی مولانا - همایون شجریان (شمس)، محمد معتمدی (مولوی)

نویسنده، طراح و کارگردان: بهروز غریب پور


آهنگساز: بهزاد عبدی
رهبر ارکستر: ولادمیر سیرنکو
اجرای موسیقی: ارکستر ناسیونال اکراین
دستیاران کارگردان: علی پاکدست، مریم اقبالی، علی ابوالخیریان، قاسم رحمتی

بازی دهندگان عروسک: مریم اقبالی، علی پاکدست، علی ابوالخیریان، مرجان احمدی، مرضیه سرمشقی، نسیم امیرخسرو، هانی حسینی، سارا اقبال، مهرنوش صادقیان، صدف بیگدلی، زینب اشرف‌زاده، الهام وفایی، مائده مدنی، نیلوفر ساسانی

آواگران: همایون شجریان (شمس)، محمد معتمدی (مولوی)، محمدرضا صادقی، علی خدایی، حسین علیشاپور، ملیحه مرادی، مصطفی محمودی، مهدی امامی، عامر شادمان، مهدی جاور، سجاد پورقناد، اسحاق انور، کیوان فرزین، احسان نصیری، سارا رضازاده، سولماز بدری، فرهاد اسدی، علی نجفی، علی یاری و ...

 

 

--------------------------------------------------------------------------

photo_2020-03-05_00-59-16

نت کینگ کول
ناتانیل آدامز کولز (به انگلیسی: Nathaniel Adams Coles)‏ مارس ۱۹۱۹، مونتگمری، آلاباما – ۱۵ فوریه ۱۹۶۵، سنتا مونیکا، کالیفرنیا) که با نام هنری نت کینگ کول شناخته می‌شود، موزیکدان آمریکایی پیانیست جاز و خواننده باریتون بود.
اینم یکی از آهنگ های فوق العاده این هنرمند معروف
از اینجا دانلود کنید

_________________________________________________________________

 

عزیز نسین به سال ۱۹۱۵ در استانبول متولد شد . در سال ۱۹۴۴ از ارتش کناره گیری کرد و به نویسندگی پرداخت . اکنون گذران زندگیش از راه نویسندگی است اما پیش از این روزنامه فروشی ، کتابفروشی ، عکاسی و حسابداری هم کرده است . به خاطر نوشته هایش بارها محکوم شد و به زندان افتاد . آثارش متعدد و متنوع است : رمان ، نمایشنامه ، شعر و قصه و در کشورهای آمریکا ، اتریش ، آلمان ، ایتالیا ، شوروی ، بلغارستان ، مجارستان ، چکسلواکی ، لهستان ، ارمنستان و یوگسلاوی ترجمه و منتشر شده است . اینک کتاب ما الاغها از این نویسنده تقدیم شما می شود..???
@shorecoli

دانلود کتاب ما الاغها

 

________________________________________________________________

زنان کوچک (انگلیسی: Little Women)، یک فیلم آمریکایی در سبک بلوغ و درام تاریخی به نویسندگی و کارگردانی گرتا گرویگ است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شد. فیلم‌نامه این فیلم بر اساس رمانی به همین نام نوشته لوییزا می الکات نوشته شده‌است. مریل استریپ، سورشا رونان، اما واتسون، تیموتی شالامی، فلورنس پیو، لورا درن، جیمز نورتون، لویی گارل، باب ادنکیرک و کریس کوپر بازیگران فیلم هستند...
این فیلم را می توانید از لینک زیر دانلود کنید

http://dl1.dl1dm.xyz/film/1398/11/Little.Women.2019.DVDScr.SoftSub.DigiMoviez.mkv

 

رامون رسانه هم یکسری لینک های فوق العاده برای دیدن فیلم و سریال معرفی کرده. اونم برای کودکان...
??? فیلم و سریال پیشنهادی برای کودکان در این روزهای خانه‌نشینی

✅رامون رسانه: این روزها که بچه‌ها مجبورند بیشترِ زمان خود را در خانه بگذرانند، استفاده از رسانه و به‌ویژه برنامه‌های تلویزیونی بعضا بخش مهمی از وقت آن‌ها را پر می‌کند. برخی از سرویس‌های ویدیویی آنلاین و تلویزیون‌های اینترنتی هم امکانات‌شان را به صورت رایگان در اختیار خانواده‌ها قرار داده‌‌اند تا کودکان با کمترین هزینه، فیلم و سریال تماشا کنند.

✅از میان انبوه فیلم‌ها و سریال‌های آنلاین تعدادی را بر اساس گروه سنی کودکان انتخاب کرده‌ایم که تصور می‌کنیم علاوه بر سرگرم‌کننده بودن، تا حد ممکن، کمتر درگیر موضوعات ترسناک و خشن و اضطراب‌‌آفرین‌اند و از سویی دستاوردهایی هم برای رشد کودکان به همراه دارند.

✅برای راحتی استفاده، فیلم‌ها را در سه دسته‌ی کلی پیش از دبستان، دوره‌ی اول دبستان و دوره‌ی دوم دبستان قرار دادیم و سریال‌ها را علاوه بر سه دسته‌ی بالا، برای ۳ ساله‌ها هم جداگانه دسته‌بندی کردیم. اگر امکان انتخاب دارید، تماشای این فهرست را به کودکانتان پیشنهاد می‌کنیم:

✅ فیلم:

✅ فیلم‌های پیشنهادی ویژه‌ی گروه سنی پیش از دبستان:
https://t.me/Ramoon_Resaneh/7

✅ فیلم‌های پیشنهادی ویژه‌ی گروه دبستان/دوره‌ی اول:
https://t.me/Ramoon_Resaneh/9

✅ فیلم‌های پیشنهادی ویژه‌ی گروه دبستان/دوره‌ی دوم:
https://t.me/Ramoon_Resaneh/10


✅سریال:

✅ سریال‌های پیشنهادی ویژه‌ی گروه سنی ۳ سال:
https://t.me/Ramoon_Resaneh/12

✅ سریال‌های پیشنهادی ویژه‌ی گروه سنی پیش از دبستان:
https://t.me/Ramoon_Resaneh/13

✅ سریال‌های پیشنهادی ویژه‌ی گروه سنی دبستان/دور اول:
https://t.me/Ramoon_Resaneh/14

✅ سریال‌های پیشنهادی ویژه‌ی گروه سنی دبستان/دور دوم:
https://t.me/Ramoon_Resaneh/15

@Ramoon_Resaneh
@shorecoli

 

کتاب انجمن شاعران مرده
داستان انجمن شاعران مُرده که در بطن خود نگاهی زنده به پدیده ی مرگ به همراه دارد توسط اچ. کلاین بام و بر اساس فیلمنامه‌ای از «تام شولمن» در سال 1989 نوشته شده است.
بر اساس این کتاب؛ فیلمی نیز توسط پیتر ویر در امریکا ساخته شده است که از نظر تجاری و نیز هنری موفقیت هایی کسب کرده است و ضمناً موسیقی تأثیرگذار موریس ژار هم در این موفقیت بی‌تأثیر نبوده و فیلم ساخته‌ شده جوایزی همچون اسکار بهترین فیلمنامه غیر اقتباسی و همچنین جایزة سزار بهترین فیلم خارجی را از آن خود کرده است...
دانلود کتاب به صورت پی دی اف در لینک زیز???
anjomane-shaerane-mordeh.[www.yasbooks.com]

دانلود فیلم انجمن شاعران مرده

محصول: آمریکا انجمن شاعران مرده

کارگردان: پیتر ویر

ستارگان: رابین ویلیامز، ایتن هاوک، رابرت شان لئونارد، جاش چارلز، گیل هانسن

سال تولید: 1989 میلادی

زبان: فارسی (دوبله فارسی)

مدت زمان : 112 دقیقه

درباره فیلم:

انجمن شاعران مرده فیلمی کمدی محصول سال ۱۹۸۹ کشور آمریکا به کارگردانی پیتر ویر است. بازیگرانی چون رابین ویلیامز، ایتن هاوک، رابرت شان لئونارد، جاش چارلز، گیل هانسن و کرتوود اسمیت در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم انجمن شاعران مرده افتخارات متعددی کسب کرد که از میان آنها می‌توان به جایزه بهترین فیلم در جشنواره‌های بفتا و سزار و جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اشاره کرد.

داستان فیلم:
در فیلم Dead Poets Society ، جان کیتینگ که به تدریس زبان انگلیسی مشغول است، شاگردان خود را تشویق می‌کند تا از زاویه‌ای تازه به شعر و ادبیات نگاه کنند و..
لینک دانلود??

http://cdn.p30updl.com/?s=11&f=film/Dead_Poets_Society_1989_720p_UPTV.co_Duble.mkv

امروز یکی از آهنگ های معروف احمد کایا رو براتون میزاریم...
احمد کایا (به ترکی استانبولی: Ahmet Kaya) ‏ (۲۸ اکتبر ۱۹۵۷ – ۱۶ نوامبر ۲۰۰۰) خواننده کُرد اهل ترکیه بود. او بنیانگذار سبک اعتراض‌خوانی در موسیقی کشور ترکیه‌ است، وی در ایران طرفداران زیادی دارد.
لینک دانلود???

 

به اشتراک بگذارید:

نظر شما:

security code